headerheader-400header-800
Volver
Rexistro electrónico

131 Achega de documentación complementaria

Mediante este procedemento poderá achegar documentación complementaria, fóralle requirida ou non, para unir a calquera expediente que se está a tramitar no Concello e no que vostede sexa interesado, de non haber un módelo específico na área á que se debe dirixir como pode ser o modelo 857 Presentación de documentación requirida polos servizos tributarios que se debe achegar empregando o modelo que ali se indica. Pode acceder a este procedemento a traves do enlace situado no apartado "Procedementos relacionados".

Personas que desexen achegar documentación complementaria a un expediente tramitado no Concello de Pontevedra e que actuan en nome propio para o caso de presentar la solicitude electrónicamente

ELECTRONICAMENTE

Dende esta sede electrónica pode vostede achegar o documento de solicitude debidamente cuberto xunto coa documentación que sexa necesario achegar de ser o caso. Para presentar a solicitude electronicamente vostede deberá identificarse previamente na sede mediante o sistema Cl@ve, ou ben mediante o seu usuario e contrasinal (este último so válido para persoas físicas) e acceder a tramitación electrónica desta solicitude premendo no botón "rexistro electrónico".

As persoas xurídicas e demais suxeitos recollidos no artigo 14.2 da Lei 39/2015 (entidades sen personalidade xurídica, profesionais sometidos a colexiación obrigatoria, notarios e rexistradores da propiedade e mercantís) unicamente poden comunicalo electronicamente, mediante este procedemento.

PRESENCIALMENTE (so persoas físicas)

Nas oficinas de rexistro, na dirección e horario que se indica abaixo, no apartado chamado “Oficinas de tramitación e presentación”.

Tipo de oficinas Oficina Enderezo Teléfonos Horario Cita previa
Presentación Rexistro xeral municipal (Oficina de asistencia en materia de rexistros) Michelena, 30 andar 0 986804300 Ext 7220 De luns a venres de 8:30 a 14:30 horas. Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro) e nadal (do 23 de decembro ao 6 de xaneiro) de luns a venres de 8:30 a 13:45 Ver detalle
Oficina Enderezo Teléfonos
Rexistro xeral municipal (Oficina de asistencia en materia de rexistros) Michelena, 30 andar 0 986804300 Ext 7220
Oficina Horario
Rexistro xeral municipal (Oficina de asistencia en materia de rexistros) De luns a venres de 8:30 a 14:30 horas. Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro) e nadal (do 23 de decembro ao 6 de xaneiro) de luns a venres de 8:30 a 13:45
  • O formulario de solicitude
  • A documentación que se deba achegar

Pode descargar o modelo de solicitude editable premendo no seguinte enlace:


Volver
Rexistro electrónico