headerheader-400header-800
Volver
Rexistro electrónico

607 Procedemento de reclamación de accesibilidade web

Procedemento de reclamación de accesibilidade

As persoas que unha vez realizada a solicitude de información accesible ou queixa se atopen nalgunaha das circunstancias establecidas no artigo 13.1 do RD 11112/2018, de 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público

ELECTRONICAMENTE

1) Idéntifiquese electronicamente.

Dende esta sede electrónica vostede deberá identificarse previamente mediante o sistema Cl@ve, ou ben mediante usuario e contrasinal (este último só para persoas físicas).

2) Escolla no catálogo o procedemento e acceda á tramitación electrónica desta solicitude premendo no botón "rexistro electrónico".

3) Encha os campos solicitados e achegue documentación se é necesario.

4) Prema en enviar

As persoas xurídicas e demais suxeitos recollidos no artigo 14.2 da Lei 39/2015 (entidades sen personalidade xurídica, profesionais sometidos a colexiación obrigatoria, notarios e rexistradores da propiedade e mercantís) unicamente poden comunicalo electronicamente, mediante este procedemento.

PRESENCIALMENTE (só persoas físicas)

Nas oficinas de rexistro, na dirección e horario que se indica abaixo, no apartado chamado “Oficinas de tramitación e presentación”, presentando o modelo de solicitude que se indica debidamente cuberto xunto coa documentación que sexa necesario achegar de ser o caso.

Tipo de oficinas Oficina Enderezo Teléfonos Horario Cita previa
Presentación Rexistro xeral municipal (Oficina de asistencia en materia de rexistros) Michelena, 30 andar 0 986804300 Ext 7220 De luns a venres de 8:30 a 14:30 horas. Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro) e nadal (do 23 de decembro ao 6 de xaneiro) de luns a venres de 8:30 a 13:45 Ver detalle
Tramitación Servizo de secretaría e asuntos xerais Michelena, 30 1º 986804300 EXT 7240 De luns a venres de 8:30 a 13:30 horas Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro) e nadal (do 23 de decembro ao 6 de xaneiro) de luns a venres de 9:00 a 13:00
Oficina Enderezo Teléfonos
Rexistro xeral municipal (Oficina de asistencia en materia de rexistros) Michelena, 30 andar 0 986804300 Ext 7220
Servizo de secretaría e asuntos xerais Michelena, 30 1º 986804300 EXT 7240
Oficina Horario
Rexistro xeral municipal (Oficina de asistencia en materia de rexistros) De luns a venres de 8:30 a 14:30 horas. Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro) e nadal (do 23 de decembro ao 6 de xaneiro) de luns a venres de 8:30 a 13:45
Servizo de secretaría e asuntos xerais De luns a venres de 8:30 a 13:30 horas Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro) e nadal (do 23 de decembro ao 6 de xaneiro) de luns a venres de 9:00 a 13:00

Se a presentación é electrónica é suficiente con que encha os campos solicitados no formulario web expresando con claridade o obxecto da solicitude, escrito ou comunicación

Se a presentacóné presencial a lo menos debe achegar o modelo de solicitude correspondente a este procedemento no que se exprese con claridade o obxecto da reclamación

Pode descargar o modelo de solicitude editable para a súa presentación presencial premendo no seguinte enlace:

  • RD 1112/2018, de 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público

Volver
Rexistro electrónico