Certificado do acordo da asemblea onde conste a aprobación da disolución da asociación
Dirixido a
Entidades previamente inscritas no Rexistro Municipal de Asociacións do Concello de Pontevedra que desexen modificar algún dato da inscrición ou ben causar baixa no dito rexistro.
Oficinas de tramitación e presentación
Tipo de oficinas
Oficina
Enderezo
Teléfonos
Horario
Cita previa
Tramitación
Servizo de secretaría e asuntos xerais
Michelena, 30 1º
986804300 ext 7240
De luns a venres de 8:30 a 13:30 horas Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro) e nadal (do 22 de decembro ao 6 de xaneiro) de luns a venres de 9:00 a 13:00
Oficina
Enderezo
Teléfonos
Servizo de secretaría e asuntos xerais
Michelena, 30 1º
986804300 ext 7240
Oficina
Horario
Servizo de secretaría e asuntos xerais
De luns a venres de 8:30 a 13:30 horas Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro) e nadal (do 22 de decembro ao 6 de xaneiro) de luns a venres de 9:00 a 13:00
Como facelo
ELECTRONICAMENTE
Dende esta sede electrónica pode vostede achegar o documento de solicitude debidamente cuberto xunto coa documentación que sexa necesario achegar de ser o caso. Para presentar a solicitude electrónicamente vostede deberá identificarse previamente na sede (mediante o sistema Cl@ve, ou ben mediante o seu usuario e contrasinal) e acceder a tramitación online desta solicitude premendo no boton "rexistro electrónico"
As persoas xurídicas e demais suxeitos recollidos no artigo 14.2 da Lei 39/2015 (entidades sin personalidad jurídica, profesionales sometidos a colegiación obligatoria, notarios y registradores de la propiedad y mercantiles) únicamente poden comunicalo electrónicamente, mediante este procedemento.