Personas que desexen achegar documentación complementaria a un expediente tramitado no Concello de Pontevedra e que actuan en nome propio para o caso de presentar la solicitude electrónicamente
Oficinas de tramitación e presentación
Tipo de oficinas
Oficina
Enderezo
Teléfonos
Horario
Cita previa
Presentación
Rexistro xeral municipal (Oficina de asistencia en materia de rexistros)
Michelena, 30 andar 0
986804300 ext 7220
De luns a venres de 8:30 a 14:30 horas. Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro) e nadal (do 23 de decembro ao 6 de xaneiro) de luns a venres de 8:30 a 13:45
Oficina
Enderezo
Teléfonos
Rexistro xeral municipal (Oficina de asistencia en materia de rexistros)
Michelena, 30 andar 0
986804300 ext 7220
Oficina
Horario
Rexistro xeral municipal (Oficina de asistencia en materia de rexistros)
De luns a venres de 8:30 a 14:30 horas. Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro) e nadal (do 23 de decembro ao 6 de xaneiro) de luns a venres de 8:30 a 13:45
Como facelo
ELECTRONICAMENTE
Dende esta sede electrónica pode vostede achegar o documento de solicitude debidamente cuberto xunto coa documentación que sexa necesario achegar de ser o caso. Para presentar a solicitude electronicamente vostede deberá identificarse previamente na sede mediante o sistema Cl@ve, ou ben mediante o seu usuario e contrasinal (este último so válido para persoas físicas) e acceder a tramitación electrónica desta solicitude premendo no botón "rexistro electrónico".
As persoas xurídicas e demais suxeitos recollidos no artigo 14.2 da Lei 39/2015 (entidades sen personalidade xurídica, profesionais sometidos a colexiación obrigatoria, notarios e rexistradores da propiedade e mercantís) unicamente poden comunicalo electronicamente, mediante este procedemento.
PRESENCIALMENTE (so persoas físicas)
Nas oficinas de rexistro, na dirección e horario que se indica abaixo, no apartado chamado “Oficinas de tramitación e presentación”.