headerheader-400header-800
Volver
Rexistro electrónico

145 Solicitude de modificación de datos persoais no Padrón de habitantes.

Todos os veciños deben comunicar ao seu Concello as variacións que experimenten as súas circunstancias persoais na medida en que impliquen unha modificación dos datos que deban figurar no Padrón Municipal con carácter obrigatorio, como son:

  • Nome e apelidos.
  • Sexo.
  • Domicilio habitual.
  • Nacionalidade.
  • Lugar e data de nacemento.
  • Nº do seu documento de identidade.
  • Nivel académico.

Toda persoa que resida en España ten a obriga de empadroarse no municipio onde resida habitualmente.

ELECTRONICAMENTE

Dende esta sede electrónica pode vostede achegar o documento de solicitude debidamente cuberto xunto coa documentación que sexa necesario achegar de ser o caso. Para presentar a solicitude electronicamente vostede deberá identificarse previamente na sede mediante o sistema Cl@ve, ou ben mediante o seu usuario e contrasinal (este último so válido para persoas físicas) e acceder a tramitación electrónica desta solicitude premendo no botón "rexistro electrónico".

As persoas xurídicas e demais suxeitos recollidos no artigo 14.2 da Lei 39/2015 (entidades sen personalidade xurídica, profesionais sometidos a colexiación obrigatoria, notarios e rexistradores da propiedade e mercantís) unicamente poden comunicalo electronicamente, mediante este procedemento.

PRESENCIALMENTE

Nas oficinas de rexistro, na dirección e horario que se indica abaixo, no apartado chamado “Oficinas de tramitación e presentación”.

Tipo de oficinas Oficina Enderezo Teléfonos Horario Cita previa
Tramitación Sección de servizos compartidos Ata o 21 de agosto na Casa da Luz Praza da Verdura s/n e a partir do 24 de agosto en Michelena, 30 986804300 EXT 7200 De luns a venres de 8:30 a 13:30 horas Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro) e nadal (do 23 de decembro ao 6 de xaneiro) de luns a venres de 9:00 a 13:00 Ver detalle
Presentación Sección de servizos compartidos Ata o 21 de agosto na Casa da Luz Praza da Verdura s/n e a partir do 24 de agosto en Michelena, 30 986804300 EXT 7200 De luns a venres de 8:30 a 13:30 horas Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro) e nadal (do 23 de decembro ao 6 de xaneiro) de luns a venres de 9:00 a 13:00 Ver detalle
Oficina Enderezo Teléfonos
Sección de servizos compartidos Ata o 21 de agosto na Casa da Luz Praza da Verdura s/n e a partir do 24 de agosto en Michelena, 30 986804300 EXT 7200
Sección de servizos compartidos Ata o 21 de agosto na Casa da Luz Praza da Verdura s/n e a partir do 24 de agosto en Michelena, 30 986804300 EXT 7200
Oficina Horario
Sección de servizos compartidos De luns a venres de 8:30 a 13:30 horas Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro) e nadal (do 23 de decembro ao 6 de xaneiro) de luns a venres de 9:00 a 13:00
Sección de servizos compartidos De luns a venres de 8:30 a 13:30 horas Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro) e nadal (do 23 de decembro ao 6 de xaneiro) de luns a venres de 9:00 a 13:00
  • Solicitude de modificación de datos persoai
  • Fotocopia do DNI, tarxeta de residencia ou pasaporte do solicitante e do documento que xustifique a modificación.
Pode descargar o modelo de solicitude editable premendo no seguinte enlace:
  • Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases do réxime local.
  • Real Decreto Lexislativo 781/1986, de 18 de abril, polo que se aproba o texto refundido das disposicións legais vixentes en materia de réxime local.
  • Real Decreto 1690/1986, de 11 de xullo, polo que se aproba o regulamento de poboación e demarcación das entidades locais
  • Resolución do 29 de abril de 2020, da Subsecretaría, pola que se publica a Resolución do 17 de febreiro de 2020, da Presidencia do Instituto Nacional de Estatística e da Dirección Xeral de Cooperación Autonómica e Local, pola que se ditan instruciones técnicas aos concellos sobre a xestión do Padrón municipal.

Volver
Rexistro electrónico